Το άρθρο είναι ακατάλληλο για ανηλίκους. Νέα εγκύκλιος στα σχολεία με ανατριχιαστικό υλικό για τις έμφυλες ταυτότητες που προτείνεται να διδαχτεί!
Τελευταία ακούμε από διάφορες πηγές για την «ανάγκη» εφαρμογής ενός προγράμματος «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» στα σχολεία μας. Όπως πάντα το θέμα προωθείται με ύπουλη μεθοδικότητα για να μην προκύψουν αντιδράσεις από τους αρμόδιους φορείς αλλά πάνω απ’ όλα από τους γονείς. Η μήπως τελικά έχει ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζεται το εν λόγω πρόγραμμα με άλλη ονομασία (βλ. ενότητα «έμφυλων ταυτοτήτων»);
Τι ακριβώς είναι η «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση», με ποιες μεθόδους διδάσκεται, ποιοι είναι οι εκπαιδευτικοί-διδάσκοντες, από ποιους προωθείται και που αποσκοπεί τελικά. Ένα ενδιαφέρον ντοκιμαντέρ που απαντά στα παραπάνω ερωτήματα έχει γυριστεί σε χώρες που ήδη έχει εφαρμοστεί το μάθημα της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» και οι γονείς και οι δάσκαλοι εκφράζουν τις μεγάλες ανησυχίες τους. Το θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» το οποίο το Υπουργείο Παιδείας με κατ' επείγουσα(!) εγκύκλιο εισήγαγε στα ελληνικά Γυμνάσια το έτος 2018 ως «θεματική εβδομάδα» (ΕΔΩ και ΕΔΩ), αποτελεί όπως θα διαπιστώσετε υποενότητα της διδασκόμενης ύλης της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης».
Ποιά είναι η μέθοδος διδασκαλίας;
Φυλλάδια με οδηγίες που μόνο αρρωστημένα μυαλά θα μπορούσαν να δώσουν σε μικρά παιδιά.
Οι UNESCO,
UNICEF και Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (WHO) είναι μπροστάρηδες στην
προώθηση των μαθημάτων σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης με τις «ευλογίες» του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών
(UN) αλλά πάνω απ’ όλα υπό την οργάνωση, προώθηση και καθοδήγηση της Planned Parenthood. Τραγική διαπίστωση είναι ότι διεθνείς οργανισμοί που συστάθηκαν με σκοπό την ειρήνη και τον ανθρωπισμό (σύμφωνα με τα Δυτικά πρότυπα πάντοτε), σήμερα κατάντησαν έρμαια και υποχείρια της Νεοταξικής μηχανής. Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας είναι, για όσους δεν γνωρίζουν, αυτός που ορίζει υψίστης σημασίας θέματα για την ανθρώπινη υγεία βάσει οδηγιών που σχεδόν τυφλά αποδέχονται όλα τα κράτη της υφηλίου. Για παράδειγμα ορίζει το κάθε πότε θα πρέπει να επισκεπτόμαστε τις εκάστοτε ειδικότητες ιατρών όπως επίσης και τα όρια ηλικίας, (δηλ. για παράδειγμα την συχνότητα που θα πηγαίνουμε στον οδοντίατρο, οφθαλμίατρο κλπ και την ηλικία που συνίσταται για να κάνουμε το γνωστό «τσεκ απ» κ.α.).
Χώρες αναπτυσσόμενες εξαναγκάζονται να δεχτούν τις υποβολές της Νέα Τάξης για την εφαρμογή του μαθήματος!
Ασφαλώς και δεν είναι κακή η εξάπλωση του AIDS αφού επιτυγχάνει μια βασική επιδίωξη της ατζέντας της Νέας Τάξης, την μείωση του ανθρώπινου πληθυσμού. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Χένρυ Κίσσινγκερ, ένα από τα πρωτοπαλίκαρα της Νέας Τάξης έχει δηλώσει απροκάλυπτα τα εξής: "Η μείωση του ανθρώπινου πληθυσμού (depopulation) οφείλει να είναι η μεγαλύτερης προτεραιότητας εξωτερική πολιτική έναντι του Τρίτου Κόσμου!"
Και τι ακριβώς είναι η Planned Parenthood;
Αρκεί να σας αναφέρουμε τις σοκαριστικές πρακτικές που αφορούν στην αγαπημένη ΜΚΟ του απερχόμενου Προέδρου Ομπάμα (Planned Parenthood) η οποία εκτός των άλλων προσφέρει «δωρεάν και απλόχερα» εκτρώσεις σε γυναίκες που δεν επιθυμούν την εγκυμοσύνη τους. Γιατί όμως; Με σκοπό την πώληση των οργάνων(!) των εμβρύων που συλλέγονται μετά τις εκτρώσεις.
Αρκεί να σας αναφέρουμε τις σοκαριστικές πρακτικές που αφορούν στην αγαπημένη ΜΚΟ του απερχόμενου Προέδρου Ομπάμα (Planned Parenthood) η οποία εκτός των άλλων προσφέρει «δωρεάν και απλόχερα» εκτρώσεις σε γυναίκες που δεν επιθυμούν την εγκυμοσύνη τους. Γιατί όμως; Με σκοπό την πώληση των οργάνων(!) των εμβρύων που συλλέγονται μετά τις εκτρώσεις.
Την αποκάλυψη αυτής της πρακτικής προσπάθησε να σκεπάσει-αποκρύψει ο «γνωστός άγνωστος» αρχιμαγίστρος της Νέας Τάξης George Soros δαπανώντας απλόχερα το ποσό των 1.5 εκατ. δολαρίων για αυτόν τον σκοπό. Σημειωτέον ότι ο τελευταίος είναι ένας από τους μεγαλύτερους «δωρητές» της Planned Parenthood για το έτος 2016. Σύμφωνα με αξιόπιστες πηγές
το δίδυμο Soros και Planned Parenthood ήταν οι ενορχηστρωτές των
διαδηλώσεων εναντίον του Donald Trump στην Αμερική οποίος ένα από τα πρώτα
διατάγματα που υπέγραψε ως Πρόεδρος της Αμερικής ήταν σχετικά με την
απαγόρευση των εκτρώσεων (ΕΔΩ).
Και με όλα αυτά, οδηγούμαστε και στο θέμα των «έμφυλων ταυτοτήτων» που αποτελεί υποενότητα της διδασκόμενης ύλης του μαθήματος της «σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης» και σκοπίμως αυτό αποσιωπήθηκε από το ελληνικό Υπουργείο Παιδείας, ασφαλώς για να περιοριστούν οι όποιες αντιδράσεις. Άραγε πόσοι συνειδητοποίησαν ότι η διδασκαλία των «έμφυλων ταυτοτήτων» είναι στην ουσία «σεξουαλική διαπαιδαγώγηση»; Για του λόγου το αληθές διαβάστε ΕΔΩ και ΕΔΩ το ανατριχιαστικό υλικό - φυλλάδια που προτείνεται από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής να διδαχτούν στα σχολεία με έγγραφο στις 22-02-2019 ΕΔΩ και ΕΔΩ. Επίσης δεν είναι περίεργο το ότι το μάθημα των θρησκευτικών που κατά τους «προοδευτικούς» είναι τόσο «επικίνδυνο» για την ψυχική-διανοητική υγεία των παιδιών μας, να μετατρέπεται σε προαιρετικό (εκτός των λοιπών αλλοιώσεων-μεταλλάξεων στις οποίες το υπέβαλαν με σκοπό την απαξίωση), ενώ η διδασκαλία των «έμφυλων ταυτοτήτων» να είναι για όλους υποχρεωτική; Ο Υπ. Παιδείας είπε σχετικά για το θέμα: «Κανένας γονέας δεν μπορεί να αποσύρει το παιδί του από τη θεματική εβδομάδα» σημειώνοντας ακόμη ότι το συγκεκριμένο project είχε σχεδιαστεί από την προηγούμενη διοίκηση του Υπουργείου Παιδείας (δηλ. όταν ήταν Υπ. Παιδείας ο γνωστός κ. Φίλης). Εμείς θα αρκεστούμε να πούμε ότι οι δηλώσεις σας και οι πολιτικές σας, θυμίζουν άλλες εποχές..!
Και ο λόγος που όλα συνδυάζονται είναι φυσικά ότι η αποδόμηση των «έμφυλων ταυτοτήτων» ανοίγει τον δρόμο προς την ομοφυλοφιλία, η οποία επίσης προωθείται μανιωδώς από την Νέα Τάξη (ΕΔΩ), επειδή και αυτή επιτυγχάνει έμμεσα την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού!
Ποιος είναι ο ιθύνων νους πίσω από την ιδέα της σεξουαλικής
διαπαιδαγώγησης;
Ο σεξολόγος Alfred Kinsey που εκτός των άλλων είχε σχέσεις και με το ίδιο φύλο πρίν και μετά τον γάμο του (κατά τον οποίο είχε συμφωνήσει από κοινού με την σύζυγό του να έχουν σχέσεις και με τρίτους). Στην βιογραφία του καταγράφονται διάφορες ψυχικές διαταραχές που δεν θα αναφέρουμε.
Έχει αποτέλεσμα η διδασκαλία του μαθήματος;
Όσον αφορά στις πιο "προοδευτικές" αντιλήψεις-απόψεις επί του θέματος και το αν η διδασκαλία της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι ωφέλιμη, η απάντηση έρχεται πάλι από τις χώρες που ήδη διδάσκεται το μάθημα. Εκεί έχει παρατηρηθεί κατακόρυφη αύξηση των σεξουαλικών παρενοχλήσεων αλλά και ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων στις ηλικίες που διδάσκεται. Είτε από περιέργεια είτε από προτροπή, είτε από επίδειξη, είτε από το εκφυλισμό της έννοιας και της ουσίας του έρωτα στον οποίο οδηγεί, το αποτέλεσμα είναι ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία έχει ακριβώς τα αντίθετα επακόλουθα σε σχέση με αυτά τα οποία βαυκαλίζεται ότι επιτυγχάνει! Και ας το εξετάσουμε το θέμα και με μια διαφορετική σκοπιά, έχει αναρωτηθεί κανείς τι είδους πλύση εγκεφάλου έχουμε υποστεί έτσι ώστε να χρειάζεται να εξηγήσουμε το αν πρέπει ή όχι τα παιδιά του Γυμνασίου (και αύριο του Δημοτικού...) να διδάσκονται στο σχολείο λεπτομέρειες για τις συζυγικές σχέσεις!; Από πότε ο δάσκαλος και ο καθηγητής αντικατέστησε τον ρόλο του πατέρα και της μητέρας; Ακόμη και αν το μάθημα γινόταν με τις «καλύτερες προθέσεις», είναι δυνατόν να εμπιστευόμαστε τον οποιοδήποτε να διδάσκει τέτοια λεπτά θέματα στο παιδί μας!; Και τέλος πάντων είναι ο έρωτας διδαχή που παρέχεται στα θρανία!;
Υπάρχουν τρόποι αντίδρασης;
Μην αμφιβάλετε για το αν υπάρχει τρόπος αντίδρασης ή για το αν θα έχει νόημα να αντισταθούμε σε κάτι «προαποφασισμένο». Το ελάχιστο που οφείλουμε να κάνουμε, είναι να αποστείλουμε μαζικά επιστολές αντίδρασης οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων αλλά και οι φορείς καθηγητών-δασκάλων, όπως επίσης δηλώσεις απαλλαγής από το μάθημα (ΕΔΩ, παρότι είναι υποχρεωτικό). Και βέβαια είναι σημαντική η αποχή των παιδιών μας από την συγκεκριμένη εβδομάδα, αφού γίνει πρώτα η απαραίτητη σχετική συζήτηση-επεξήγηση στα παιδιά μας. Εμείς είμαστε αυτοί που θα κρίνουμε και θα αποφασίσουμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει τα σπλάχνα μας να διδάσκονται στα σχολεία, κόντρα στις απολυταρχικές πολιτικές (αυτοαποκαλούμενες 'προοδευτικές') της όποιας κυβέρνησης!
Όσον αφορά στις πιο "προοδευτικές" αντιλήψεις-απόψεις επί του θέματος και το αν η διδασκαλία της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης είναι ωφέλιμη, η απάντηση έρχεται πάλι από τις χώρες που ήδη διδάσκεται το μάθημα. Εκεί έχει παρατηρηθεί κατακόρυφη αύξηση των σεξουαλικών παρενοχλήσεων αλλά και ανεπιθύμητων εγκυμοσύνων στις ηλικίες που διδάσκεται. Είτε από περιέργεια είτε από προτροπή, είτε από επίδειξη, είτε από το εκφυλισμό της έννοιας και της ουσίας του έρωτα στον οποίο οδηγεί, το αποτέλεσμα είναι ότι η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στα σχολεία έχει ακριβώς τα αντίθετα επακόλουθα σε σχέση με αυτά τα οποία βαυκαλίζεται ότι επιτυγχάνει! Και ας το εξετάσουμε το θέμα και με μια διαφορετική σκοπιά, έχει αναρωτηθεί κανείς τι είδους πλύση εγκεφάλου έχουμε υποστεί έτσι ώστε να χρειάζεται να εξηγήσουμε το αν πρέπει ή όχι τα παιδιά του Γυμνασίου (και αύριο του Δημοτικού...) να διδάσκονται στο σχολείο λεπτομέρειες για τις συζυγικές σχέσεις!; Από πότε ο δάσκαλος και ο καθηγητής αντικατέστησε τον ρόλο του πατέρα και της μητέρας; Ακόμη και αν το μάθημα γινόταν με τις «καλύτερες προθέσεις», είναι δυνατόν να εμπιστευόμαστε τον οποιοδήποτε να διδάσκει τέτοια λεπτά θέματα στο παιδί μας!; Και τέλος πάντων είναι ο έρωτας διδαχή που παρέχεται στα θρανία!;
Υπάρχουν τρόποι αντίδρασης;
Μην αμφιβάλετε για το αν υπάρχει τρόπος αντίδρασης ή για το αν θα έχει νόημα να αντισταθούμε σε κάτι «προαποφασισμένο». Το ελάχιστο που οφείλουμε να κάνουμε, είναι να αποστείλουμε μαζικά επιστολές αντίδρασης οι σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων αλλά και οι φορείς καθηγητών-δασκάλων, όπως επίσης δηλώσεις απαλλαγής από το μάθημα (ΕΔΩ, παρότι είναι υποχρεωτικό). Και βέβαια είναι σημαντική η αποχή των παιδιών μας από την συγκεκριμένη εβδομάδα, αφού γίνει πρώτα η απαραίτητη σχετική συζήτηση-επεξήγηση στα παιδιά μας. Εμείς είμαστε αυτοί που θα κρίνουμε και θα αποφασίσουμε τι πρέπει και τι δεν πρέπει τα σπλάχνα μας να διδάσκονται στα σχολεία, κόντρα στις απολυταρχικές πολιτικές (αυτοαποκαλούμενες 'προοδευτικές') της όποιας κυβέρνησης!
Ακόμη και σύλλογοι γονέων Δημοτικών και Λυκείων (στα οποία ακόμη δεν διδάσκονται οι έμφυλες ταυτότητες) οφείλουν να συνδράμουν άσχετα με το αν δεν είναι άμεσα ενδιαφερόμενοι (χωρίς "εύλογο ενδιαφέρων" από νομικής απόψεως) μιας και η «θεματική εβδομάδα των έμφυλων ταυτοτήτων» αφορά στα Γυμνάσια. Ο αυτονόητος λόγος είναι ότι τα παιδιά μας στο Δημοτικό, αύριο θα είναι στο Γυμνάσιο και αφού έγινε η αρχή με το Γυμνάσιο του χρόνου θα γίνει και στο Λύκειο...
Υπάρχει τρόπος αντίδρασης λοιπόν και είναι επιβεβλημένος. Όσον αφορά τους κυβερνώντες και τους λοιπούς σιωπώντες... Πλέον είναι ξεκάθαρο ποιά είναι τα αφεντικά τους και που αποσκοπούν οι πολιτικές τους! Εμείς ευχόμαστε ο Θεός να λυπηθεί όλα αυτά τα παιδιά που έχουν ήδη πέσει θύματα της Νεοταξικής «παιδείας» με την οποία τους έχουν δηλητηριάσει την ψυχή και το σώμα. Ευχόμαστε οι ανυποψίαστοι γονείς να αφυπνιστούν και να ξεσηκωθούν (ΕΔΩ) γιατί η σιωπή είναι συνενοχή ενώ η διαμαρτυρία είναι ομολογία για το καλό όλων μας!
άρθρο από τον Κ.Ι.Κ.
για την Σύναξη Νέων Παλαιοχωρίου
Απομαγνητοφώνηση averoph.wordpress.com
Πηγή βίντεο: katohika.gr
Πηγή: synaxipalaiochoriou.blogspot.com
Πηγή βίντεο: katohika.gr
Πηγή: synaxipalaiochoriou.blogspot.com