| Το στίγμα του Oruc Reic από το vesselfinder.com, 24 ώρες πριν την αναγραφόμενη ημερομηνία/ώρα. |
iEpikaira.- Τη δέσμευσή του για τη διεξαγωγή «ειλικρινούς και καλόπιστου διαλόγου με την Τουρκία στο πλαίσιο... μιας αμοιβαιότητας» εξέφρασε ο Κ. Μητσοτάκης στον χαιρετισμό του κατά την έναρξη της 66ης Ετήσιας Συνόδου της Κοινοβουλευτικής Συνέλευσης του ΝΑΤΟ, ενώ πρόσθεσε ότι: «το καλοκαίρι, χρειάστηκε να θέσουμε τις Ένοπλες Δυνάμεις μας σε καθεστώς αυξημένου συναγερμού, λόγω ενεργειών εναντίον της κυριαρχίας μας και των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στη θάλασσα». Τονίζοντας ότι, «δύο συμμαχικές ναυτικές δυνάμεις ήταν αντιμέτωπες για 35 ημέρες. Μια κατάσταση που έθεσε σε κίνδυνο την ασφάλεια και τη σταθερότητα της νότιας πτέρυγας της Συμμαχίας».
Το πρώτο ερώτημα που προκύπτει είναι εφόσον η Τουρκία το καλοκαίρι προέβει σε ενέργειες που είναι «εναντίον της κυριαρχίας μας και των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στη θάλασσα» γιατί δεν απωθήθηκε/αποτράπηκε; Σε τι διαφέρουν οι τωρινές τουρκικές ενέργειες από τις καλοκαιρινές; Δεν βρίσκεται το Oruc Reis επί 38 ημέρες (μέχρι τις 19/11/20 που γράφονται αυτές οι γραμμές) εντός της ελληνικής υφαλοκρηπίδας διεξάγοντας παράνομες έρευνες ακόμη και εντός των 12νμ αιγιαλίτιδας ζώνης; Μέχρι τώρα η κυβέρνηση διατείνονταν ότι δεν θίγεται η «κυριαρχία» μας αλλά αντιθέτως τα «κυριαρχικά μας δικαιώματα στην θάλασσα»... Τώρα τί άλλαξε; Μήπως τελικά άλλες είναι οι δηλώσεις για «εσωτερική κατανάλωση» και άλλες για «εξωτερική»; Και τέλος πάντων, με ποιά λογική ο πρωθυπουργός καλεί την Τουρκία σε «ειλικρινή και καλόπιστο διάλογο στο πλαίσιο... μιας αμοιβαιότητας». Διάλογος με το Oruc Reis και τα πολεμικά πλοία συνοδεία να δημιουργούν τετελεσμένα; Στο πλαίσιο ποιάς «αμοιβαιότητας» αναφέρεστε κύριε πρωθυπουργέ, όταν αμφισβητούνται μόνο τα δικά μας κυριαρχικά δικαιώματα;
Εγκαταστήστε το:
.png)
