Έτος o

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 22 Μαρτίου 2018

ΠΡΙΝ ΑΣΠΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΚΑΙ ΤΣΙΜΕΝΤΑΡΙΣΤΟΥΝ...

Aν σταθώ για ένα λεπτό και κάνω την αυτοαξιολόγησή μου τι εικόνα βλέπω;

Αν πέθαινα ετούτη τη στιγμή, που θα πήγαινα;

Αν ο Κύριος μου έλεγε ότι ήρθε η ώρα να πάρει την ψυχή μου πώς θα παρουσιαστώ ενώπιόν Του;

Μήπως είμαι χλιαρός; Στην Καινή Διαθήκη ο Κύριος είπε ότι οι χλιαροί (αυτοί που γνωρίζουν, αλλά δεν πράττουν) είναι αυτοί που θα κριθούν πιο αυστηρά ακόμη και από τους άθεους.

Μήπως εκτονώνομαι σε μια ηθικολογία, χωρίς να αλλάζω κάτι ουσιαστικό στον αγώνα μου; Μήπως ακολουθώ σωστά το τυπικό (νηστείες, ακολουθίες κλπ), αλλά χωρίς ουσιαστική βελτίωση; Μήπως κάνω συνέχεια τα ίδια λάθη και έχω τις ίδιες πτώσεις, χωρίς να διορθώνομαι;

Ο έξυπνος άνθρωπος τελικά κρίνεται εκ του αποτελέσματος αδελφοί μου. Πρέπει λοιπόν να σκεφτούμε ότι πρέπει να αλλάξουμε τώρα αυτά που κάνουμε λάθος. Να αγωνιστούμε τώρα, ΠΡΙΝ ΑΣΠΡΙΣΟΥΝ ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ και τσιμενταριστούν τόσο πολύ τα πάθη που δεν θα μπορεί πια η αδύναμη σάρκα και το αδύναμο πνεύμα να διορθώσει κάτι. Αδελφοί μου-και απευθύνομαι και στον εαυτό μου-τώρα είναι η ώρα να ιδρώσουμε από αγωνία για την τύχη της ψυχής μας και να κοπιάσουμε. Όχι αργότερα, όταν γεράσουμε. Ούτε αφού πεθάνουμε. Τώρα. Κι ο φιλεύσπλαχνος και πολυέλεος Κύριος, λίγη προσπάθεια να δει εκ μέρους μας, θα μας δώσει δύναμη και ευλογία.

Άντε να κάνουμε τον αγώνα τον καλό για το υπόλοιπο της Σαρακοστής αδελφοί μου.

Ρίψασπις no more.-

αποκλειστικά στο i Epikaira


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
×