Έτος o

Δημοσιεύθηκε: Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

Θέλεις να αλλάξεις την ζωή σου;

Η ζωή αδελφέ μου είναι δύσκολη. Και για πολλούς από εμάς μπορεί να υπάρχουν στιγμές που να αισθανόμαστε ότι έχουμε πιάσει πάτο. Αν λοιπόν σου έχει τύχει να νιώσεις έτσι, συνέχισε να διαβάζεις. 

Σου έχει τύχει ποτέ να αισθάνεσαι χαμένος, ακόμη κι αν βρίσκεσαι μέσα στην ασφάλεια του σπιτιού σου;

Σου έχει τύχει να αισθάνεσαι ανάξιος και αποτυχημένος; 

Σου έχει τύχει να αισθάνεσαι ότι δεν ξέρεις τι πρέπει να κάνεις και προς τα που να πας;

Σου έχει τύχει να θέλεις να τα παρατήσεις όλα και να μην κάνεις τίποτα;

Σου έχει τύχει να θέλεις να κρυφτείς από όλο τον κόσμο και να αισθάνεσαι ότι όλοι δίπλα σου προοδεύουν και προχωρούν κι εσύ μένεις στάσιμος;

Και κυρίως, σου έχει τύχει να μην ξέρεις τι πρέπει να αλλάξεις ή πώς να αλλάξεις στον εαυτό σου τα πράγματα που δεν σου αρέσουν; Γιατί δεν καταφέρνω να δουλεύω πιο παραγωγικά, αφού το θέλω; Γιατί δεν πετυχαίνω να αδυνατίσω αφού έχω τόσα πολλά κιλά και το θέλω; Γιατί δεν βρίσκω την αυτοπειθαρχία να έχω ένα πρόγραμμα; Γιατί δεν μπορώ να κάνω λίγο περπάτημα την ημέρα για την υγεία μου; 

Όμως αδελφέ μου μην απελπίζεσαι. Ίσως είναι καλό να πιάσεις πάτο. Ίσως είναι καλό να μην τα καταφέρνεις σε τίποτα. Μόνος του ο άνθρωπος δεν μπορεί να καταφέρει και πολλά πράγματα έτσι κι αλλιώς. Ιδίως, όταν με την πάροδο των ετών, μας βαραίνουν τα πετρωμένα πια πάθη μέσα μας. Υπάρχει όμως λύση. Ξεκίνα να ανοίξεις την πόρτα του «σπιτιού της καρδιάς» σου στο Χριστό. Πες σε μια ειλικρινή συζήτηση με το Χριστό, σα να είναι ο καλύτερός σου φίλος «βόηθα με». Ξεκίνα να προσεύχεσαι με την παντοδύναμη ευχούλα «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με». Ξεκίνα με αυτή την προσευχή και άφησέ τα όλα στα χέρια Του. 

Και θα δεις γρήγορα αδελφέ μου ότι η ζωή σου θα αλλάξει. Η ζωή σου εδώ, η καθημερινότητά σου. Καλό ξεκίνημα λοιπόν και καλή προσευχή. 

Ρίψασπις no more.-
αποκλειστικά στο i Epikaira


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
×