Έτος o

Δημοσιεύθηκε: Δευτέρα 17 Αυγούστου 2020

Το σχέδιο ακύρωσης του EastMed προς όφελος της Γερμανίας από τον Εμίρη του Κατάρ, που είναι κύριος μέτοχος της Volkswagen και μεγαλομέτοχος της Deutche Bank (ΑΣ ΔΙΑΒΑΣΤΕΙ!)



ΠΩΣ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΣΤΟ ΓΗΠΕΔΟ ΟΤΑΝ Ο ΔΙΑΙΤΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ "ΠΙΑΣΜΕΝΟΣ";

Ο ρόλος της Γερμανίας ως επιδιαιτητή στα Ελληνοτουρκικά και ποιά μπάλα παίζεται τώρα.

Μια λύση είναι να μην κατέβεις, αλλά αυτό γίνεται στα γήπεδα, όχι στην εξωτερική πολιτική.

Άρα, αφού θα πας που θα πας, αφού ο αντίπαλος έχει πρόβλημα χοντρό και θέλει τώρα να κόψει και κανένα εισιτήριο μην καταρρεύσει τελείως οικονομικά, πρέπει να ξέρεις τι ακριβώς θέλει ο διαιτητής. 

Στο χάρτη απεικονίζεται το κυκλοφορικό σύστημα της Ευρώπης, αυτό που αιματοδοτεί την οικονομία και την βιομηχανία της με φυσικό αέριο, το στρατηγικό μεταβατικό καύσιμο που καλύπτει, μαζί με το φθηνό σε σημασία πετρέλαιο, το 74% των συνολικών της ενεργειακών αναγκών (η Γιαδιρκιάογλου κοιτάζει το 16% που αφορά εφαρμογές ηλεκτρικής ενέργειας και τις ΑΠΕ, και η Πετροβασίλη τα ρέστα που κινούν τα οχήματα).

Εδώ και 10 χρόνια έχει σημάνει συναγερμός στα Επιτελεία που χαράσσουν εξωτερική και βιομηχανική πολιτική, αφού από τον έλεγχο της ροής αυτού του συστήματος καθορίζεται το 30% του κόστους όλων των προϊόντων της ΕΕ, το 35% των τροφίμων και το ευρώ (οι νεοφιλελέ πολιτικές επιτίθενται εμμονικά στο εργατικό κόστος που συμμετέχει στο 8-10% με λιτότητες).

Όμως το αέριο από τις αρτηρίες μέσα στον πορτοκαλί κύκλο τελειώνει! Της Νορβηγίας το 23, της Βρετανίας λίγο αργότερα. Που το Brexit το περιορίζει για να καλύψει τις εγχώριες ανάγκες της Ινγκλατέρας μόνο.

Η Γερμανία, με τις επενδύσεις της στην Ρωσία, θα ήθελε να καλύψει το κενό με δύο αγωγούς NordStream, ένα υφιστάμενο και ένα ημιτελή που τον σταμάτησε άρον άρον ο Τραμπ), αυτούς μέσα στον μπλε κύκλο. Για να συνεχίσει να επιδοτεί μέσω αυτού έμμεσα τα προϊόντα της με την περίφημη γερμανική ανταγωνιστικότητα και για να μπορεί έτσι να μας κουνάει και το δάχτυλο. 

Η ιστορία όμως, αλλά και τα αντίθετα συμφέροντα των ΗΠΑ (που πουλάει LNG) και της Γαλλίας (που πουλάει ενέργεια από τα πυρηνικά της) δεν είναι δυνατόν να ανεχθούν οι Uber Alles, δια του Πούτιν, να κάνουν πάλι μια από τα ίδια στην Ευρώπη, ανεξέλεγκτα. Χωρίς ίσως κρεματόρια αυτή την φορά αλλά με λιτότητες και επιδοτήσεις των προϊόντων τους από "πακέτα διάσωσης".
Και έτσι, από το 10, στράφηκε όλων η προσοχή στην κάτω δεξιά πινέζα του χάρτη, στα ενεργειακά αποθέματα της Ανατολικής Μεσογείου και στον έλεγχο του αγωγού EastMed, απ' όπου είναι να καλυφθεί το 12% της συνολικής ζήτησης αερίου της ΕΕ μέχρι το 50. Και ίσως και περισσότερο αν μέσω αυτής της σωλήνας διοχετευθεί τελικά και αέριο από τον Κόλπο. 

Και γίνεται τώρα ο κακός χαμούλης μέσω της Τουρκίας που την θέλουν να αμφισβητεί ΑΟΖ μας, νησιά στο Αιγαίο και άλλα επιδιώκοντας και την πλήρη ομηρία της Κύπρου, αφού τα συμφέροντα της με εκείνον τον αγωγό από το Κατάρ βούλιαξαν προχθές με την συμφωνία Ισραήλ-ΗΑΕ. 
Δυστυχώς σε αυτή την φάση με μια Ελληνική Κυβέρνηση που αποδέχεται και μνημόνια και αλλότριους σχεδιασμούς που απειλούν και την εθνική μας κυριαρχία για σοβαρούς ιδεολογικούς και οικονομικούς λόγους ημετέρων της και σε βάρος των ανοικτών εθνικών μας θεμάτων. Στο όνομα κάποιου ρεαλισμού, λέει. Που υποκρύπτει όμως το τι πραγματικά διακυβεύεται αποδεχόμενη τον στημένο διαιτητή! 

Γιατί γνωρίζουμε ότι ο διαιτητής, η Μερκελ σε αυτή την φάση, θα δίνει πέναλτι υπέρ του Ερντογάν από την σέντρα και θα πηγαίνει το ματς για 5-0 εις βάρος μας (Καστελόριζο, ΑΟΖ, συνθήκη Λωζάνης, Αιγαίο, Κύπρος) από το πρώτο ημίχρονο, μέχρι να γίνουν οι εκλογές στις ΗΠΑ. Για να παζαρέψει μετά με τον επόμενο πρόεδρο των ΗΠΑ, αδιάφορο ποιος θα είναι, πλανητάρχης δεν θα είναι, την απελευθέρωση του NordStreamII έναντι του EastMed που θα  τον κρατάει στο χέρι! Αλλιώς θα σφυρίζει λέει και στο δεύτερο ημίχρονο προκλητικά εναντίον της Ελλάδας, απειλώντας με τον δικό της έλεγχο σε αυτόν τον αγωγό (ψήνονται μνημόνια ήδη γι' αυτό) ή εναλλακτικά την ακύρωση του ΕastMed δια της "συνεκμετάλλευσης" του με την Τουρκία. Δηλαδή την παράδοσή του στο Κατάρ που, κανείς δεν το θέλει πλέον για συμπαίκτη σε αγωγούς, αφού πλέον ο Εμίρης του, κύριος μέτοχος και της Volkswagen και μεγαλομέτοχος στην Deutchebank, μπορεί να εξάγει LNG μόνο με πλοία. Όλως τυχαίως, τα περισσότερα "ελληνικών" συμφερόντων, χορηγών της ΝΔ! [...]

Όσο για την Λιβύη, ο εμφύλιος δι’ αντιπροσώπων της Τουρκίας/Κατάρ εναντίον της Ρωσίας/Αιγύπτου/Γαλλίας αφορούσε και εκεί τον έλεγχο αγωγών αερίου προς την Σικελία. Αλλά και των κοιτασμάτων ουρανίου, από όπου τροφοδοτείται η πυρηνική παραγωγή ενέργειας της Γαλλίας. 

Τεκμηρίωση όσων γράφτηκαν πιο πάνω: oilprice.com


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
×