Έτος o

Δημοσιεύθηκε: Τετάρτη 1 Αυγούστου 2018

Ο πόνος, ο πόνος... Έχασε το έξι μηνών εγγόνι της, δύο από τα ξαδέρφια της, τα παιδιά τους και όλη της την περιουσία, ενώ την ίδια στιγμή η κόρη της Μαργαρίτα μάχεται για τη ζωή της στην Εντατική!

«Ο πόνος, ο πόνος... Όλοι πονάμε, αλλά κανείς δεν θα το μάθει ποτέ», ανέφερε η 67χρονη Μαρία Διονυσιώτη. Σε μόλις 48 ώρες, η κα Διονυσιώτη έχασε το έξι μηνών εγγόνι της, δύο από τα ξαδέρφια της, τα παιδιά τους και όλη της την περιουσία, ενώ την ίδια στιγμή η κόρη της Μαργαρίτα μάχεται για τη ζωή της.

«Ο εγγονός μου ήταν έξι μηνών. Πέθανε στα χέρια της Μαργαρίτας και τώρα αυτή βρίσκεται στη μονάδα εντατικής θεραπείας», είπε περιτριγυρισμένη από συγγενείς και φίλους στο νοσοκομείο Ευαγγελισμός. 25.7.2018 «Τους βρήκαμε και τους δύο μέσα στη θάλασσα περίπου πέντε ώρες μετά που κατέβηκε η πυρκαγιά στο Μάτι», ανέφερε.

«Ο Θεός δεν μπορεί να μας δώσει τις λέξεις να περιγράψουμε αυτά τα πράγματα» είπε η κα Διανυσιώτη, η οποία επέζησε από την πυρκαγιά επειδή έφυγε για να πάει με τον άντρα της στο γιατρό στην Αθήνα.

«Το σπίτι μου κάηκε, το σπίτι της κόρης μου επίσης έγινε στάχτη, όμως ειλικρινά αυτό δεν είναι τίποτα» συνέχισε. «Η κόρη του ξαδέρφου μου Γρηγόρη, ήταν 13 χρονών και πήδηξε από το γκρεμό. Ο άλλος μου ξάδερφος, ο Μιχάλης, πέθανε στο αυτοκίνητό του με τη γυναίκα του και την κόρη του. Αρκετά μέλη της οικογένειάς μου αγνοούνται. Πείτε μου εσείς: Υπάρχουν λόγια να το περιγράψουν αυτό; Μπορεί η ανθρώπινη ψυχή να αντέξει τέτοια πράγματα;» είπε συντετριμμένη. [...]

«Πως γίνεται σε μία τόσο μικρή πόλη, να χαθούν τόσοι πολλοί άνθρωποι;» διερωτάται ένας γιατρός που ζει στο Μάτι σε συνέντευξή του στην ΕΡΤ. «Κάτι πήγε πολύ λάθος», ανέφερε. Η Guardian επίσης αναφέρθηκε και στην δραματική περιγραφή μίας γυναίκας περιγράφει τον πανικό και τον τρόμο που έζησαν οι άνθρωποι στο Μάτι, ενώ καταγγέλλει ολιγωρία των αρχών και πολύ κακό συντονισμό. «Μας άφησαν να καούμε σαν τα ποντίκια» είπε χαρακτηριστικά η γυναίκα.

[iEp: Ας ευχόμαστε ταπεινά, ο Θεός να δίνει δύναμη και υπομονή σε όλους τους πληγέντες...]

Πηγή με πληροφορίες από The Guardian


ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
×